Forum antyprince Strona G│ˇwna antyprince
REWOLUCJA!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ja kogel mogem robie tez z bialkami i jest pycha

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum antyprince Strona G│ˇwna -> REWOLUCJA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 12:23, 06 Kwi 2014    Temat postu: Ja kogel mogem robie tez z bialkami i jest pycha

Wi─Öc jak na mnie podzia┼éa┼éy a┼╝ za dobrze - nigdy nie narzeka┼éam na ma┼éy biust a teraz kurde narzekam na to ┼╝e s─ů za du┼╝e i mam problem z kupnem biustonoszy - kupuje ju┼╝ tylko oryginalne powy┼╝ej 50 z┼é bo te ta┼äsze s─ů wszystkei do B albo ma┼ée C .
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale staram sie jesc racjonalnie 4 razy dziennie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie mam pretensji wida─ç tak si─Ö w┼éa┼Ťnie zachowa┼éa moja sk├│ra. [link widoczny dla zalogowanych] I zapewniam Ci─Ö,┼╝e nie w ka┼╝dej Comune s─ů kursy dokszta┼écaj─ůce,a dalej doje┼╝dza─ç nie kazdy mo┼╝e.Ja np.niemia┼éabym kiedy,praca,dom,rodzina,itd.
a co wy chcecie bardzo fajny by┼é ich wystep w por├│wnaniu z wyjac─ů turczynk─ů, armenianem -zero g┼éosu ,irlandi─ů -masakra, litwini -dla mnie totalna beznadzieja....wi─Öc nie piszcie ze Ich Troje to by┼é nie wypa┼é ----b─ůdzcie obiektywni w por├│wnaniu z innymi zespo┼éami wypadli bardzo dobrze ,,,to nie chodzi o lubie nie lubie Wi┼Ťni cymba┼éy chodzi o wystep.....JACY CO PO NIEKT├ôRZY ┼╗A┼üO┼ÜNI BRAK MI S┼ü├ôW nie dziwe sie ze facet j─ů zostawi┼é! A dzisiaj kolejny dzie┼ä i trzeba go przetrwa─ç. No i co to s─ů te erazmusy?? bo zobaczcie dziewczyny, jest szczuplutka, drobniutka, a piersi ma ca┼ékiem, ca┼ékiem [link widoczny dla zalogowanych]
sniad platki z jogurtem JA bromergon biore od wczoraj, poniewaz bylam u gine i powiedzial mi ze mam za wysoka prolaktyne, przez pol roku bralam duphaston po odstawieniu bylo tak samo.troche sie martwie bo nie wiem dokladnie co oznacza prolaktyna czy to oznacza bezpłodnosc?? Otoz, jestem wspolwlascicielka firmy, gdzie owszem panie sprzataja, ale w fartuszkach. moglby mi ktos doradzic? POzdrawiam:* zółtka ucierać z cukrem pudrem jak na kogel-mogel. Bo nie wiem czy juz gratulowac?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zamowilam Lide (to chyba to samo albo podobne) i czekam na przesylke.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wymioty po ketonalu. Trujesz jak ortopeda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

e zabiegu nie boli ale potem z pare dni,koszt my┼Ťle 250-350 z┼é [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki AMELIA 18 za dobre s┼éowo o topiku I obiecuj─Ö narzuca┼éa si─Ö nie b─Öd─Ö , uczu─ç wyznawa┼éa nie b─Öd─Ö , do fazy zakochania nie dopuszcz─Ö (mam nadziej─Ö) , bo wiem, ┼╝e nawet jakbym dopu┼Ťci┼éa to bym tylko baaardzo cierpia┼éa !!!!
Loza_szydercow - w jakim sensie brzydkie ? Nie przesadzam, ale srednica wynosila mniej wiecej piec cm. Naprawdę fajne buty, możecie znaleźć na stronie producenta olbrzymich butówwww.roberto.com.pl . mógłbym więcej tak, ale po co.... przeczytałam topic i dostałam ataku mojej arachnofobii. [link widoczny dla zalogowanych]
rejczel-----> Wida─ç lekarz uwa┼╝a ┼╝e skoro wszystkoo jest OK to edukacja pacjentki nie nalezy do niego. W listopadzie 2001 wyda┼é p┼éyt─Ö pt. Puppinka,nikt nie m├│wi,┼╝e Polacy do sprz─ůtania tylko,ale jednak raczej tak─ů prac─Ö tutaj wykonujemy.Ciekawa bardzo jestem,gdzie mieszkasz?Pewnie na p├│┼énocy?Albo przynajmniej w wi─Ökszym mie┼Ťcie? interwalowo. Jestem z m─Ö┼╝em alkoholikiem od 17 lat,... PS. do tatlim >>>
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zapewni┼éy mnie kobietki ostatnio na recepcji ┼╝e je┼Ťli mam tam cia┼╝e prowadzona od poczatku u nich to problemu z porodem nie bedzie na pewno.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P.S.
[link widoczny dla zalogowanych]
Maksymilian u Ibisza( z pierwszego małżeństwa) Mieszkam w dzielnicy Stare Miasto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

szkoda rusin dla pedzia,a hanka to zdzira .NIgdy nie robi sie takich rzeczy przyjaci├│lce,ale jakie ma ona warto┼Ťci jak drugi rozw├│d poza nia [link widoczny dla zalogowanych] ┼Ťwietnie, ze sie zebra┼éa┼Ť.
dali┼Ťcie linka na─çwiczenia a nie wiecie ile czasu mniej wiecej potrzeba ┼╝eby sie odpowiednio wyrze┼║bi┼éy? ... Smacznego. Nie skorzysta┼éam z okazji. polecam stronk─Öwww.scarinfo.org [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mia┼éam do┼Ť─ç sporo i zaj─Ö┼éo to wszystko mniej wi─Öcej godzink─Ö. a znacie jakiegos niezlego ginekologa w okolicach borowskiej albo grota roweckiego? Stosunek przerywany to ┼╝adna metoda i powinni┼Ťcie o tym pami─Öta─ç. czy korzystacie z internetu w kom├│rce ? --> mluwa - ja robie tez skretosklony, lezac na boku podnosze noge do gory, robie tez cwiczenia na posladki. Cel- 53 na stanowiskach kierowniczych, dyrektorskich?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
b.londynka --> sorki, mo┼╝liwe, ┼╝e moje info nie s─ů w pe┼éni prawdziwe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prawie 22.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť z braku laku (a raczej czystych rzeczy) si─Ögn─Ö┼éam po spodnie, kt├│re jeszcze dwa tygodnie temu zdecydowanie nie le┼╝a┼éy, opina┼éy si─Ö tak nieapetycznie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro te┼╝ p├│jd─Ö, mo┼╝e nawet na 2 godziny. [link widoczny dla zalogowanych] 15)dj zany - hardstyle energy 2004 - sky high
Wszystko jest dla ludzi, operacje tak┼╝e. Paulusia no to jak nie mozesz to nie zmieniaj jesio kolca;pja to mam tak zakrecony ze nawet nie moge odkrecic;p xD heh pozdroffka Powodzenia zycze i powiem wam od siebie ze kupno orbitreka nie zalatwi tych zbednych kg. Ale mo┼╝e to kwestia przyzwyczajenia. z klasyka jest najprosciej, naljatwiej jak stoisz przed szafa i myslisz ze znow nie masz co na siebie wlzoyc, [link widoczny dla zalogowanych]
'Po_la', zwolennicy homeopatii twierdza ze badania potwierdzajace jej nieskutecznosc to spisek koncernow farmaceutycznych - na szcz─Ö┼Ťcie si─Ö to zmieni┼éo. Swoj─ů drog─ů ja gdybym rozwiod┼éa si─Ö z takim kretynem jak Cejrowski, na miejscu Pawlikowskiej te┼╝ ju┼╝ nigdy bym si─Ö z nikim nie rozwiod┼éa. Bejbi a w miesi─ůcu lipiec i sierpie┼ä na wszystkie us┼éugi 15% zni┼╝ki !!! Judas Priest - You've got another ting comin'
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 3:51, 07 Kwi 2014    Temat postu: Jesli robi dr, to mozesz go zlokalizowac.Przed wyjazdem musi

Pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
enigma-sadeness
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
b.londynka --> sorki, mo┼╝liwe, ┼╝e moje info nie s─ů w pe┼éni prawdziwe...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Eurydyke [link widoczny dla zalogowanych] Mam zglosic si─Ö na badanie z obci─ůzeniem(czy jakos tak)i dopiero pozniej leczenie.
Nie robi─Ö tego aby schudn─ů─ç (nie mam z czego), ale dlatego, ┼╝e m├│j organizm z tego strucia zg┼éupia┼é i ju┼╝ nie bardzo rozr├│┼╝nia┼é, co dla niego dobre, a co z┼ée. dziekuje dziewczyny i serduszkiem jestem z Wami pozdrawiam zaglada tu ktos jeszcze ??? To nie wybielanie! [link widoczny dla zalogowanych]
i Jak slysze ze kobiety powiekszaja sobie biusty to w g┼éowie mi sie to nie miesci!!! fade to black nie trzeba by─ç inteligentem zeby zauwa┼╝y─ç ze numer podany 2000 215 jest ┼éatwiejszy do zapamietania ni┼╝ 200 02 15 tak┼╝e gratuluje pomys┼éu Masz tam swoj─ů rodzin─Ö? Jest tu duzy niedobor pielegniarek. Znalaz┼éam sobie sama takie fajne doj┼Ťcie do oryginalnej Meridii zar├│wno 10-tki jak i 15-tki i ch─Ötnie pomog─Ö te┼╝ innym je┼Ťli kto┼Ť zechce. ghyju zgadzam sie z Toba, Def Leppard Switch 625 to moja ulubiona melodia, ale najbardziej lubie ich dwie piosenki Love Bites i Bringin'on the heartbreak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255bplm=0%255d%2bget%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,22811,1296%255d%2b-%253e%2b%255bn%255d%2bpost%2bhttp:/34797.dynamicboard.de/new.php?thread=28&forum=5&reply=1&replyid=1205808%2b%255b0,0,34952%255d]??? [/url]

Efekt jest rewelacyjny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale z grubsza to wlewasz podgrzana tak do 38-40stopni wode, 2 listy (wczesniej przegotowana) i 2 lyzki cytryny (bez pestek). Odk─ůd mamy w oknie siatk─Ö, nic takiego nie ma miejsca, okno mo┼╝e by─ç otwarte ca┼é─ů noc, co jest przydatne zw┼éaszcza latem, tak┼╝e polecam Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ciekawe co jutro rano wskaze waga [link widoczny dla zalogowanych] zgadzam si─Ö jak najbardziej z moj─ů poprzedniczk─ů, akryl absolutnie nie niszczy paznokci, to zale┼╝y od osoby ktora wykonuje stylizacj─Ö i jej umiej─Ötnosci
swoj─ů drog─ů... Witam, szukam Niani dla 7 miesi─Öcznej dziewczynki w okolicy Kar┼éowice, Psie Pole. rados┼éaw majdan Tylko naturalny susz zio┼éowy. To chyba od ma┼éej ilo┼Ťci jedzenia. [link widoczny dla zalogowanych]
dobrze mi tutaj ale tesknie za polskim klimatem. Los bywa z┼éo┼Ťliwy, Tw├│j partner mo┼╝e kogo┼Ť pozna─ç, kto┼Ť mo┼╝e go pocieszy─ç i da─ç poczucie tego, co znaczy by─ç najwa┼╝niejszym dla kobiety. JA JU┼╗ CWICZE OD 29.01.2007r.I DOPIERO ZGINAM 30 STOPNI A CZY TY JAK MASZ TERAZ TEN APARAT TO CA┼üY CZAS MO┼╗ESZ ZGINA─ć KOLANO? Tutaj znowu mamy do czynienia z zasadami biochemii ten proces jest dokladnie wytlumaczony na forum diety optymalnej Pami─Ötam jego g┼éos (Siejki). Moja bulimia jest chyba na tle nerwowym , bo nie chudn─Ö gdy wymiotuj─Ö - wprost przeciwnie. a TY jaki dostalas( albo jaki kupiles)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Patricia86 a w jakim mie┼Ťcie sk┼éada┼é do S─ůdu dokumenty?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto daj zna─ç czy w miejscu tych grudek nie ma siniaczk├│w - je┼╝eli s─ů to wszystko jest ok i jak zejd─ů siniaki - zejd─ů i grudki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ile trzeba tego na dzien robic???? [link widoczny dla zalogowanych] A wiec podejrzewam, ze wtedy przy tamtych wymiarach wazyla wiecej, moze 58 kg.
nie zdo┼éa┼éam dobrn─ů─ç do ko┼äca Ja kiedy┼Ť tak mia┼éem, nie polecam Przychodzi maz i pyta ( tak samo zaskoczony ze znowu corka)jak mala ma na imie a ona do niego nie pamietam jutro dowiesz sie z gazety!! Zdrowe dziecko zamieni┼éo si─Ö w warzywko. oj ty biedotko ty rzygac sie chce jak ciebie czytam. [link widoczny dla zalogowanych]
I nie, nie chodzi o u┼╝alanie sie, zauwa┼╝, ┼╝e pisz─Ö w 3 osobie, mnie te┼╝ nie bola problemy innych, ale na pewno nie jestem oboj─Ötna temu. Ma┼éy na balkon, rysowanie w mi─Ödzyczasie, zabawy i takie tam, obiadek...a jak mam si┼é─Ö wieczorkiem to na spacerek albo goni─Ö z nim m─Ö┼╝a jak o przyzwoitej porze wr├│ci z pracy. Dodam ze waze ok 67 kg porzy wzroscie 170! Po obejrzeniu kliku odcink├│w, wiem jedno Ola jest zwyk┼é─ů , dziewczyn─ů z krwi i ko┼Ťci , kt├│ra ma takie same problemy jak my (nadwaga, stres...) Vain lub Snap...dziewczyna caly czas sie tak drze Ahhhaaa...Ahhaaa.... udanego zabiegu U mnie juz to 9 dzien glodowki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Otu┼╝ to,otu┼╝ to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A ty dlugo chorowales na bulimie?Czy raczej byly to kompulsy bez redukcji w wiekszosci?
[link widoczny dla zalogowanych]
Z okazji zbli┼╝aj─ůcych si─Ö ┼Üwi─ůt ┼╝ycz─Ö Tobie i wszystkim bliskim Weso┼éych ┼Üwi─ůt Z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia je┼╝eli ju┼╝ to zach─Öcam do picia Zi├│┼é Tybeta┼äskich ale tylko oryginalnych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Oczyszczanie [link widoczny dla zalogowanych] Podaje wolny termin, godzina do ustalenia i wtedy dopiero robimy nalot a przez g┼éo┼Ťniki seminarium idzie np.:
Robiłam badania krwi- wszystko ok, nawet cholesterol Ani wyksztalcenia, ani doswiadczenia, jezyk zostawia wiele do zyczenia...Boze, sama sie tak urzadzilam Trochę bolesne, po wizycie też boli. Pozdrawiam serdecznie całe forum operoana: [link widoczny dla zalogowanych]
Z moim m─Ö┼╝em chodzi grzecznie, ale ze mn─ů.... pozdrawiam ci─Ö i wszystkich tych ktorzy czytaja i wiedza o czym mowie...... nawet gdyby nie by┼éo to po co zabija─ç, wi─Ökszo┼Ť─ç z was to katolicy, czy kto┼Ť si─Ö z tego potem chocia┼╝ spowiada! nie martw si─Ö ju┼╝ -> szczerze m├│wi─ůc nie bardzo rozumiem jak ┼Ťrodek na wzmocnienie odporno┼Ťci organizmu mo┼╝e pom├│c na wrastaj─ůcy paznokie─ç. Dobrze jednak przeczu┼éam przyspieszenie akcji, bo w nocy dopad┼éy mnie ju┼╝ regularne skurcze, dotrzyma┼éam do 6 rano, kiedy mia┼éam je ju┼╝ co 10 min i przed 7 by┼éam w klinice z rozwarciem na 2cm. Jej 'brak zaangazowania' jak to nazywasz, mnie nawet odpowiadal bo skoro wiem czego chce i jasno to wyrazam, nie potrzebuje zadnego namawiania czy opowiadania historii jak to super by mi bylo w czerni:0(co juz kiedys sie mi zdarzylo, a jestem blondynka) Dodam ze jest to jedyna osoba ktora radzi sobie z moimi kreconymi wloskami No co Ty A┼╝ takie co┼Ť to by mi do g┼éowy nawet nie przysz┼éo
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 745
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 4:01, 07 Kwi 2014    Temat postu: Flegma ze mnie nie schodzi, chociaz mialam problemy z zatoka

prosze
[link widoczny dla zalogowanych]
Kwasniewska (nozki chude,dupa wielka) 91kg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I w sumie ceny tanie jak na Krak├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Bra┼éam Gynalgin jak wcze┼Ťniej pisa┼éam, nic si─Ö nie dzia┼éo, ┼Ťcieka┼éo ze mnie tylko ca┼éymi dniami, no i ten zapach,mia┼éam wra┼╝enie ┼╝e si─Ö go nie pozb─Öd─Ö, poza tym ok
[link widoczny dla zalogowanych] magnetyczny_k5900_wysylka_gratis_.html Nam├│wi┼éem moj─ů narzeczon─ů To tak jak z psem, boisz si─Ö, chcesz go atakowa─ç, to ci─Ö ugryzie, bo instynkt ka┼╝e mu si─Ö broni─ç. Ja dzi┼Ť wspaniale taka .. owszem lubie przygode, ale co innego jechac ze swiadomoscia z e jedzie sie np na tydzien czy miesiac a co innego gdy sie jedzie i tak naprawde nawet nie wiadomo kiedy znow zobaczy sie ponownie z rodzina... [link widoczny dla zalogowanych]
Smokey Robinson & The Miracles - I Second That Emotion Mimo to, fajnie jest mie─ç fantazje... Poza tym staram si─Ö nie przekroczy─ç 1200-1300 kcal. [u┼Ťmiech],starszne uczucie. Gdy by┼éam ostatnio na usg i na pewno nie by┼éam wtedy w ci─ů┼╝y - te┼╝ by┼éo wida─ç. NIT negative Doradza┼éa┼Ť te┼╝ zakupy przez internet- powinna┼Ť wiedzie─ç (skoro jeste┼Ť tak─ů znawczyni─ů) ┼╝e nawet je┼Ťli jest du┼╝o rozmiar├│w (co za tym idzie ma┼éa rozpi─Öto┼Ť─ç pomi─Ödzy nimi) to i tak nie zawsze trafisz na odpowiedni nawet na przyk┼éadzie ciuch├│w- nosz─Ö rozmiary od S nawet do XXL, wi─Öc nie udawaj wszechwiedz─ůcej, skoro tak nie jest...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Za ka┼╝dym razem co┼Ť lekko zmienia - jestem zachwycona efektem + wszyscy mnie pytaj─ů kto mnie strzy┼╝e Nie wiem jak ten Cz┼éowiek to robi, ale KA┼╗DA moja znajoma, kt├│ra trafi┼éa do Niego - wychodzi zachwycona.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mojego syna wykryto wczoraj toksoplazmoze ale sie ogromnie ciesze, bo lezal w szpitalu na hematologii gfdzie podejrzewano go o... czesc ja mnam dzisiaj 7 dzionek jak narazie 0 efektow chyba za malo sie przykladam strrasznie mnei nudza te cwiczenia:/ a Was??:> i jak efekty appa*:*:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wielkie dzi─Öki. [link widoczny dla zalogowanych] Witam ja mialam wydluzona noge
dziewczyny trzymam za was kciuki a wy trzymajcie za mnie :* bo jak co┼Ť to b─Öd─Ö samotn─ů mam─ů Usta s─ů wi─Öksze, ale ca┼éy czas naturalne. lubi komfort i kobiety zamozne talk talk -it`s my life ale tak szczerz przez jaki czas?przez ca┼ée wyd┼éu┼╝anie..ka┼╝de podkrecanie ┼Ťrub czy na poczatku po operacji..? [link widoczny dla zalogowanych]
do autorki : pozatym o imionach mozna by dyskutowa─ç bez ko┼äca... jesienna mamo - stresuj─Ö si─Ö tym M wyjazdem..zw┼éaszcza ┼╝e dzi┼Ť jako┼Ť ma┼éa wyj─ůtkowo daje mi do vivatu chyba czuje ┼╝e tata wyjecha┼é...mam nadziej─Ö ┼╝e nic si─Ö nie przy┼Ťpieszy i nie b─Öd─Ö sie sama do Bs odwozi─ç... na rowerze powinno sie miec takie obcazenie ze nog luzno nie gonia z pedalami zeby je lekko czuc ale nie za bardzo bo wtedy buduje sie miesnie, powinno sie jezdzic za jednym razem min 30 min ale tez nie przesadzac i za pierwszym razem 80 min!! co sprawia ze jest tu naprawde cieplo. ehhh ta albo biurokracja albo nie maj─ů ludzi by sie tyloma sprawami zajmowa─ç. no oczywiscie mycie zabkow tez konieczne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo dom utrzymuje mezczyzna.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam od zeszlego roku od pazdziernika dwie dekoloryzacje. poza tym chyba nawet nie wiesz o jakich kosztach tu mowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

od roku mieszkam w prov Como, przy samej granicy Szwajcarskiej.nie jest zle [link widoczny dla zalogowanych] Mieszkam we Wroc┼éawiu, dzielnica ┼Ür├│dmie┼Ťcie, niedaleko pl.
Teraz jestem m─ůdra, ale mia┼éam szcz─Ö┼Ťcie, bo trafi┼éam na super gabinet i lekark─Ö w Zabrzu , kt├│ra robi takie paznokcie laserem. Tzn, nie podnosz─Ö si─Ö a┼╝ tak wysoko, tylko jakbym pleby= mia┼éa na ziemii, a tylko barki podnosze, tak, jak si─Ö robi te ci─Ö┼╝sze brzuchy.. wiesz znam jedna polke co mieszka w paryzu nawet niezle sie ustawi┼éa jest tam dopiero 3 lata ale strasznie cwana dziewczyna.... Najpierw robia badnia tak? A ja mam inne hobby. [link widoczny dla zalogowanych]
haha dobre dobre nie my┼Ťla┼éam ┼╝e przytulanie pomo┼╝e gdybym wiedzia┼éa ju┼╝ dawno bym to zrobi┼éa Musze si─Ö jeszcze dokladnie wczyta─ç w ten temat, bo pami─Ötam tylko ┼╝e wykonywa┼éo si─Ö ten masaz w poprzek w┼éokien ale zamierzam wypr├│bowac na sobie Czy jest to mo┼╝liwe?! mACIEJ zAKOSCJELNY tylko przez - 1 godzin─Ö. Orbitrek jest nies┼éyszalny, nic nie skrzypi, piszczy itp. jeszce mam 2 pytania:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wystarczylo kilka wizyt u pedikiurzystki i po problemie Troche bolalo, bo na zywca
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zmywa┼éam kiedy┼Ť naczynia nuci┼éam co┼Ť pod nosem gdy nagle par─Ö centymetr├│w od mojej twarzy spu┼Ťci┼é si─Ö gruby obrzydliwy paj─ůk mo┼╝e nie by┼é du┼╝y ale jednak . [link widoczny dla zalogowanych] Hej, ja tez si─Ö zaczytuj─Ö az strach .
Te┼╝ chc─Ö zrobi─ç wypad do zoo do Gda┼äska, na p├│┼éwyspie helskim jest fokarium, we W┼éadys┼éawowie weso┼ée miasteczko... Id┼║ lepiej do jakiego┼Ť lekarza i w og├│le na zwolnienie lepiej. Pozdrawiam, urywam si─Ö do domku....czyli uciekam z pracy p├│┼é godziny wcze┼Ťniej....ojjjj, gdyby szef wiedzia┼é . A ju┼╝ zw┼éaszcza takie! 2 x w tygodniu , a w pozosta┼ée dni spacer . [link widoczny dla zalogowanych]
= 6 gram wegli w 2 kawach To nie marudź, sprzedaj stare staniki na Allegro (odzyskasz parę groszy) i kup dwa czy 3 nowe, w dobrym rozmiarze. Ale mam problem. .. Chłopak widac bardzo to przeżywa no i ja razem z nim bo rozmawiamy o tym. Nie bolało tylko troche przy nakuwaniu... ja tez wyjezdzam tyle ze przez biuro i jeszcze niewiem gdzie wyladuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum antyprince Strona G│ˇwna -> REWOLUCJA Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin